אז יש לכם פייסבוק, ויש לכם גם חברים בפרופיל ואוהדים בדף, אבל, אבל דממה של יום כיפור מרחפת על פניהם. אם קיר היה נופל שם, מי בכלל היה שומע – אתם מהרהרים בינכם לבין עצמכם. אכן המצב קשה, אבל החדשות הטובות הם שהמצב הפיך, אפשר ליצור חיים בדף שלכם, אם תרצו, אפילו מסיבה. בוא נלמד…