משרד פרסום שמביא תוצאות


בעלי עסקים,

אם כבר הבנתם שלא נכון עבורכם להפוך לאנשי השיווק של עצמכם, שאתם רוצים לעשות את מה שאתם טובים בו ולתת לאנשי מקצוע טובים לעשות עבורכם שיווק יעיל ומדויק – אתם קוראים את הטקסט הנכון.

אני חייב להתוודות – גם אני בשנת 2010 מילאתי את בית ציוני אמריקה ולימדתי בעלי עסקים איך לעשות קמפיינים בפייסבוק, איך לתכנן השקות ואיך לנסח מודעות שיביאו תוצאות.

התבגרתי מאז, עבדתי עם מאות עסקים באחד על אחד וראיתי שהחסכון בזמן ומשאבים אדירים קורה כאשר איש מקצוע טוב עושה עבורם את העבודה.

כאשר הטקסטים נכתבים על ידי קופירייטר מנוסה, כאשר הקמפיינים מנוהלים על ידינו באופן מקצועי ולא על ידי בעל/ת העסק שצריך להתעסק עם עוד עשרות היבטים אחרים של העסק שלו (או שלה).

נוכחתי גם לראות איך הניסיון לחסוך בתקציבים ולעשות הכל לבד משאיר את בעלי העסקים תקועים באותו לופ של עסק קטן עם שיווק בינוני וחוסר יכולת לפרוץ קדימה.

ועם זאת, לא את הכל אפשר להוציא החוצה, יש דברים שבעל העסק צריך לדעת לנהל:

את הפיקוח על השורה התחתונה – כמה לידים העסק מקבל, מה איכות הלידים, והכי חשוב – כמה מתוכם הופכים ללקוחות וכמה עלה להביא לקוח חדש.

זה קל לעקוב אחר הנתונים האלו, ברגע שאנחנו מראים לך איך לעשות זאת.

ברוב המקרים, את השאר הוא יכול להשאיר לאנשי שיווק טובים שיעשו עבורו ולהתעסק במה שהוא עושה הכי טוב.

המגוון של משרדי הפרסום רחב מאוד, וההבטחות של חלקם מפוצצות ומרחיקות לכת, אבל כשבוחנים לעומק מגלים שלא להרבה יש ניסיון עמוק ורב תחומי בעבודה עם עסקים שונים, בניתוח נכון של העסק, בהבנת האופי שלו ואת היכולת להתאים את השיווק לאופי המדויק של העסק.

יותר מכך – רוב המשווקים לא יכולים לשים על עצמם את הכובע של היועץ העסקי שמוודא שהלידים שהוא מביא נכונים והכי חשוב – רווחיים לעסק.

את כל זה אנחנו עושים בטבעיות.

למדנו את זה בדרך הקשה בעקבות עבודה עם מאות בעלי עסקים, והניסיון שצברנו מאפשר לנו להיות מדויקים וחדים, לבנות משפכים שיווקים שמדברים ישירות ללקוחות הכי טובים לכם, אשר מייצרים אצלהם עניין ומושכים אותם לפנות אליכם.

משפכים שיווקים שמתאימים לאופי השירות או המוצרים שיש לכם, שמתאימים לקהל היעד.

אספתי סביבי צוות של אנשי מקצוע מעולים בתחומם, עם נסיון, קילומטרז׳, סבלנות ולב רחב לתת שירות מקצועי וטוב לכל עסק שאנחנו מחליטים לעבוד איתו.

הניסיון ואנשי המקצוע הטובים מאפשר לנו לתת פתרון מאוד מקיף במקום אחד.

ולא, אנחנו לא עובדים עם כל עסק, אנחנו בוחרים עסקים שאנחנו מתחברים לעשייה שלהם, שאנחנו מרגישים שיש בינינו התאמה וכימיה ושיש לנו בהירות לגבי איך אנחנו יכולים להשיג תוצאות משמעותיות עבור אותו עסק.

– אם התנאים האלו לא מתקיימים, אנחנו חוסכים לכולם את הזמן והכסף ולא יוצאים יחד לדרך.

מצד שני, כשהתנאים האלו מתקיימים – זה המקום שבו אנחנו משנים חיים של עסקים.

ומה איתך?

מה עם השיווק של העסק שלך?

אם השירות שלנו נשמע לך כמו משהו שעשוי להתאים לעסק שלך,

השאר/י פרטים בטופס ואתקשר אליך לשיחת הכרות ללא עלות.

זאת יכולה להיות התחלה של ידידות ושותפות לדרך מהטובות שהיו לך.

בהערכה,

עמרי רווח