קטגוריות
Uncategorized

למה כל כך חשוב ליצור אסטרטגיה שיווקית לפני שמתחילים לקדם העסק | דקלה אפשטיין מראיינת את עמרי רווח

עסקים רבים פועלים ללא בניית אסטרטגיה שיווקית באופן מקצועי.
הם מנסים את מזלם בערוצי השיווק השונים לפי הכיוון שאליו מובילה הרוח, פעם בדף פייסבוק, פעם באינסטגרם, פעם עם קמפיין קטן בגוגל או בטאבולה.

בעבודה לא מקצועית הם מבזבזים המון משאבים יקרים לבעל העסק, זמן, מאמצים וכספים, לכן כדאי מאוד לפני שמתחילים לפרסם לעצור, להתעייץ ולבנות אסטרטגיה שיווקית מקצועית שאיתה הפעולות השיווקיות יהיו אפקטיביות ויביאו את הלקוחות הרצויים.

ברגע שתהיה לכם אסטרטגיה חזקה אפשר יהיה ללכת ולבצע אותה – להקים את משפכי השיווק המדוייקים, דפי הנחיתה הדרושים, את הקמפיינים ולראות את התוצאות.

צפו בשיחה על אסטרטגיה שיווקית לעסק:

אם אתם רוצים לעבוד עם עמרי – פנו אליו מכאן.

מאת עמרי רווח

מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.

עמרי ברשת:
פייסבוק | דף פייסבוק | טוויטר | טוויטר עסקי |
לינקאין | יו-טיוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *