למה כל כך חשוב ליצור אסטרטגיה שיווקית לפני שמתחילים לקדם העסק | דקלה אפשטיין מראיינת את עמרי רווח

אסטרטגיה שיווקית

עסקים רבים פועלים ללא בניית אסטרטגיה שיווקית באופן מקצועי.
הם מנסים את מזלם בערוצי השיווק השונים לפי הכיוון שאליו מובילה הרוח, פעם בדף פייסבוק, פעם באינסטגרם, פעם עם קמפיין קטן בגוגל או בטאבולה.

בעבודה לא מקצועית הם מבזבזים המון משאבים יקרים לבעל העסק, זמן, מאמצים וכספים, לכן כדאי מאוד לפני שמתחילים לפרסם לעצור, להתעייץ ולבנות אסטרטגיה שיווקית מקצועית שאיתה הפעולות השיווקיות יהיו אפקטיביות ויביאו את הלקוחות הרצויים.

ברגע שתהיה לכם אסטרטגיה חזקה אפשר יהיה ללכת ולבצע אותה – להקים את משפכי השיווק המדוייקים, דפי הנחיתה הדרושים, את הקמפיינים ולראות את התוצאות.

צפו בשיחה על אסטרטגיה שיווקית לעסק:

אם אתם רוצים לעבוד עם עמרי – פנו אליו מכאן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *