איך עושים רימרקטינג (שיווק מחדש) בפייסבוק


שיווק מחדש בפייסבוק

לאחרונה המתכנתים של פייסבוק הוסיפו לנו את האפשרות לעשות שיווק מחדש (רימרקטינג) לאנשים שביקרו אצלנו באתר.
זאת אפשרות מאוד חזקה שמאפשרת לכם לפגוש וללוות לרכישה את אותם אלו שביקרו אצלכם באתר באופן כללי, או ספציפית התעניינו במוצר מסויים.

צפו בוידאו שמסביר איך להתחיל לעבוד עם הרימרקטינג.
הוידאו מיועד לאנשים שכבר יודעים לנהל קמפיין בפייסבוק. (מי שלא יודע, או רוצה שינהלו את הקמפיין עבורו – מוזמנים לפנות אלינו להדרכה או להקמה וניהול של קמפיין)

אהבתם? למדתם?
שתפו עם חברים או השאירו תגובה, נשמח לשמוע ממכם.

 


5 תגובות על “איך עושים רימרקטינג (שיווק מחדש) בפייסבוק”

  1. עמרי, תודה על הטיפ.
    במידה ויש לי שני אתרים איך אני עושה רימרקטינג לשניהם מאותו חשבון אם אני מקבל רק קוד אחד מפייסבוק?

  2. היי עומרי, תודה רבה על השיתוף של ההדרכה הזאת.

    זה באמת כלי חיוני שיכול לעזור לכל כך הרבה בעלי עסקים לחסוך כסף על פרסום לקהל שלא מתאים להם.

  3. רימקרטינג או שיווק מחדש ובאנגלית remarketing יש לא רק בפייסבוק, אלא גם בגוגל כמו גם ברשתות פרסום אחרות.
    מעניין שמצאתי יותר מדרך אחת לעשות שיווק מחדש באמצעות פייסבוק.
    כתבתי מאמר עדכני: מזה זה? מה היתרונות של שיווק מחדש וגם על הסוגים של שיווק מחדש, הנה כאן http://www.seoreport.co.il/2874

  4. לעומרי תודה רבה על הטיפ!
    לא הבנתי באיזה עמוד בדיק בוורפרס אני שותלת את הקוד הקשבתי להסבר שלך כמה פעמים ולא הבנתי בדיוק איפוא.
    האם תוכל לכתוב לי?
    תודה מיכל לב המון צלמת

  5. תודה רבה !

    יש לי שאלה, כיצד מגדירים רימרקטינג לגולשים שהגיעו לדף מסוים אך לא הגיעו לדף אחר?

    אם להיות יותר ספציפי, גולשים שהגיעו לקופה אך לא הגיעו לדף התודה.

    אני רואה רק מקום להכניס את הכתובת הדף שהגיעו אליה אבל לא את הכתובת שלא הגיעו אליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *