7 דוגמאות לצעדים נכונים בפייסבוק


לומדים מהתלמידים של קורס שיווק בפייסבוק 3.0

בשבועות האחרונים אני מלא גאווה,
אני רואה את הפעילות שעושים התלמידים בקורס שיווק בפייסבוק ופשוט מתמוגג,
חלקם התחילו את הקורס לפני כחודש,
אחרים התחילו השבוע והם עושים עבודה נפלאה,
בואו נלמד כמה שיעורים מהדברים שעשו התלמידים המצטיינים של השבוע:

1. בחירת שם לדף ומיקוד העסק

בפגישה הטלפונית שהיתה לי עם צילה הרטמן,
היא עשתה צעד חשוב מאוד לכל עסק – את צעד המיקוד.
מבין כל האפשרויות והיכולות המדהימות שלה,
היא הצהירה מיהו קהל היעד שלו היא הכי תתרום ותעזור בשנים הקרובות
הבחירה משתקפת בשם החדש של הדף דור שני ושלישי נפתחים לחיים 
ויחד עם התיאור של הדף שמופיע מתחת ללוגו ונכתב בקפידה,
נהיה ברור כעת מי מרוויח מהסדנאות של צילה ואיך הם מרוויחים.
כל הכבוד צילה.

2. לעשות ללקוחות חשק לבוא

מירי עידן העבירה הילוך בזמן האחרון ומשתמשת בפרופיל ובדף שלה על מנת לשתף את מה שקורה אצלה בסטודיו לקרמיקה.
העלאה של תמונות שעושות חשק לבוא.
שילוב של תמונות של התוצרים הסופיים, יחד עם תמונות אווירה של האנשים שבאים לעשות אצלה עבודות קרמיקה – יוצר חשק לאנשים נוספים לבוא. 


3. שימוש בוידאו וביכולות הכתיבה של יהודית

יהודית שמש, רפלקסולוגית ומעסה בכירה מרמת גן, עולה בימים אלו על דרך המלך.

הדף החדש יחסית כבר הביא תוצאות ראשונות (שבוע אחרי שהיא התחילה ליישם את הדברים של הקורס, הגיעה הלקוחה הראשונה מפייסבוק)
יהודית עושה שימוש יפה מאוד במאמרים שהיא כותבת, בוידאו של הלקוחות שלה וקישורים שרלוונטים לקהל שלה, ושעל הדרך גורמים לקהל הנכון להגיע.
כל הכבוד יהודית, תמשיכי כך.

4. יצירתיות בהעברת תוכן

ליקה לוי הפתיעה אותנו השבוע עם היצירתיות שבה היא מעבירה ידע לתלמידים שבאים ללמוד אצלה לשון לבגרות דרך קורסים אינטרנטיים.
הנה דוגמה לרעיונות היצרתיים שלה

 

5. התחלה מבטיחה לדף חדש

לבאנר של הדף יש חשיבות גבוהה מאוד, הבאנר קובע את התחושה של המבקרים ובתת מודע שלנו משפיע על איך אנו תופסים את העסק.
השבוע לירון ארגמן פתחה דף חדש – שיווק באינטרנט – ארגמן,
הבאנר והלוגו עושים עבודה מעולה, אך זה לא מסתיים שם.
לירון יישמה את הדברים שלמדה בקורס, והכינה לפתיחה של הדף גם תכנים טובים ומתאימים לקהל היעד שלה.
ביומו הראשון הצטרפו לדף 35 אוהדים – התחלה מצויינת.

 6. היסטוריה מרתקת בדף של קדם מכירות פומביות

מדוע ספרים שהודפסו בעיירות סלאוויטא וז’יטומיר מגיעים למכירה הפומבית במחיר התחלתי של 8000$?
ואיזה ספר נמכר במחיר של פי 40 מספר אחר שהודפס בשנה קרובה?

רמז, זה הכל קשור לסגולות המיסטיות שייחסו לבית הדפוס…
והתשובה כאן, כדאי לקרוא ולראות את הספר
בדף של קדם מכירות פומביות יש סיפורים מרתקים על פיסות ההיסטוריה שנמכרות דרכם.
עד כדי כך הם מרתקים שבחודש אוקטובר אחד הסיפורים שלהם הגיע לבלוג של חוריםברשת וכך זכה לחשיפה אדירה.

 

אלו חלק מהדברים המקסימים שעשו חלק מהתלמידים שלנו בשבוע-שבועיים האחרונים.
אספר לכם על התקדמויות נוספות בקרוב, כי יש עוד תלמידים מצטיינים שנכנסים כעת לקצב ליישם את כל הידע הרב שיש בקורס שיווק בפייסבוק 3.0.

אם גם אתם רוצים להתקדם מהר ולהפוך את פייסבוק לכלי שמביא לקוחות, הצטרפו לקורס המקיף.

 

בתוכנית הקרובה ביום שני: 

7. חמישה לקוחות חדשים מכל סטטוס בפייסבוק 

ביום שני בשעה 11:00, בתוכנית הקבועה של “שיווק בפייסבוק עם עמרי רווח”,

אני מארח הפעם את אחד מהלקוחות האהובים שלנו – רון גלבוע.

רון הוא מנהל השיווק של מרכז אורה גולן.

לשמחתי אני מלווה את העסק שלהם משלב הקמת דף הפייסבוק ועד היום.

בפגישה שהיתה לנו לפני שבועיים עשינו ניתוח של הלידים שמגיעים אליהם,
וחיכתה לנו שם הפתעה אדירה – מתברר שעל כל סטטוס שעולה לדף האוהדים מגיעים לקליניקה בסביבות חמישה לקוחות חדשים!

מדובר כאן על שילוב של המון מרכיבים שדאגנו שיהיו בדף,
בראיון ביום שני אנו נספר על השילוב בין סטטוסים ופרסום ממומן.
רישמו ביומן והיכנסו לערוץ Biz.TV ביום שני בשעה 11:00

 

נ.ב. 
פרטים על תוכנית הליווי כמו שאני נותן למרכז אורה גולן – נמצאים כאן

נ.ב.ב.
אם גם אתם רוצים תוכנית קבועה בערוץ Biz.TV (אני ממליץ בחום) – פרטים והרשמה כאן.

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *