Posted on

שמונת ההרגלים של משווקי פייסבוק אפקטיביים ביותר

רבים שואלים אותי מה גורם לחלק מהאנשים להיות הצלחה אדירה בפייסבוק, בעוד אחרים מגמגמים או מדשדשים בתוצאות לא מספקות.
אז איגדתי עבורכם את ההרגלים הבולטים של המקצועניים, מקווה שתהנו ותלמדו, אשמח לקבל ממכם תגובות.
ושימו לב להזדמנות שיש ביום רביעי הקרוב..בהמשך הפוסט..

שמונת ההרגלים של משווקי פייסבוק אפקטיביים ביותר

1) משתמשים (גם) בקבוצה ו/או בדף אוהדים

א. כי לקבוצה לדף אוהדים אפשר להצטרף ולצאת בקלות.
להכנס מבחירה, ללא צורך ב"הצעת חברות" ולצאת מבחירה – בלי המשמעות הנלווית של ביטול חברות

ב. יש את האיכות של פילוח קהל היעד:
עפ"י השם של הקבוצה או דף האוהדים אנחנו מפלחים את הקהל ויודעים שהאנשים שהצטרפו מתעניינים בתחום שלנו או בעסק שלנו.
בניגוד לחברים שלנו בפרופיל האישי אשר נמצאים שם מסיבות שונות, לאו דווקא על מנת לשמוע על העסק שלנו..

ג. כי מבחינת היכולות הטכניות קבוצה ודף אוהדים יותר מתאימים לשיווק, וזה מוביל אותו לסעיף השני

2) מכירים את ההבדלים הטכניים

מבינים את ההבדלים הטכניים בין פרופיל אישי, קבוצה ודף עסק ובהתאם עובדים עם היתרונות של כל אחד מהם.

ההבדלים על קצה המזלג

3) חברותיים וEngaging

הם יודעים שהכוח של רשת חברתית הוא בשיחה ויצירת קשר עם אנשים,  ולכן הם פונים בגובה העיניים אל הקהל שלהם,
יוצרים איתם שיחה ויוזמים שיחות בין הקהל, ולא רק מנחיתים עליהם מסרים שיווקים.
דוגמאות לשיחות כאלו:
שיחה תורמת בין האוהדים של שיווק ושימוש מתקדם בפייסבוק

שיחת משחק בין החברים של תנועת שמח"ה

4) מכבדים את דף האוהדים שלהם, לפחות כמו את האתר

ובתכל'ס:

יוצרים חיבור בין האתר שלהם אל דף האוהדים שלהם.

באתר יש להם תיבת אוהדים שמאפשרת לגולשים ארעיים להצטרף לקשר ארוך טווח בדף
ומדף האוהדים שלהם מפנים אל חידושים באתר שלהם.

יוצרים הפניות אל דף האוהדים /קבוצה שלהם גם מ:

מהפרופיל האישי, חותמת המייל, כרטיסי ביקור, פורומים מקצועיים.

5) שומרים על קשר עם הקהל

א. יוזמים עדכונים

כלל אצבע: דף אוהדים יש לעדכן סטטוס לפחות שלוש פעמים בשבוע.
קבוצה – לשלוח הודעה לחברים לפחות פעם בשבועיים.

ב. עונים ומתחייסים

לפחות פעם ביומיים מבקרים בדף, מנקים אותו מפרסומות לא קשורות, מחפשים תגובות / שאלות של אוהדים ועונים להם.
אחד האתגרים בדף אוהדים ובקבוצה זה שאנו לא מקבלים הודעה על כך שמישהו כתב על הקיר או הגיב על פרסום, ולכן צריך לעבור על המקומות הפעילים בדף לחפש את אותן תגובות ולהגיב עליהם (מי שאתם מגיבים עליו יקבל הודעה על התגובה ובדר"כ יבוא בעקבותיה לביקור נוסף בדף)

6) מעיזים

פייסבוק ובכלל הרשתות החברתיות מאפשרת לכל מי שרוצה במה עם מאות או אלפי אנשים סביבנו, כקהל חיי שמסוגל גם להגיב.
ולכן עבור רבים זה מפחיד לעדכן סטטוס, מפחיד לשלוח מסר או לשתף מידע
משווקים אפקטיבים יודעים להביט לפחד בעיניים, לחייך אליו ולעבור דרכו.

7) מתייחסים ברצינות אל הלידים שמגיעים כמו אל שאר הפניות

כשמגיעה פניה או התעניינות הם עונים באותו ערוץ (תגובה על הקיר לתגובה על הקיר, הודעה אישית להודעה אישית) ובדר"כ מציעים לשדרג את הערוץ בעצמם, למשל "תשאיר לי מספר טלפון ואצור איתך קשר"
זה לא הזמן להקטין ראש אחרי העבודה שעשיתם ולשדר מסר כלשהו שמתחתיו עומדת הגישה "הי, אני מנהל שיווק, לא בכבוד שלי לענות לך, לך תתקשר אל שירות הלקוחות שלנו זאת העבודה שלהם."

8) משקיעים זמן בלימוד והשראה ממומחים בתחום

זהו תחום שכל הזמן מתפתח ומתעצמם. המומחים בתחום ממשיכים לחקור ולגלות דרכים להיות יותר אפקטיביות ומדוייקות להשיג את המטרות הרצויות.
לעיתים רעיון אחד, או משפט אחד שישמעו בנושא שיווק בפייסבוק יעשה עבורם את כל ההבדל.
ולכן הם מקפידים לשמור על הידע שלהם רענן, ולעקוב אחר המומחים בתחום ללמוד ולהתחדש.
ובהמשך ללמוד על התחום – שימו לב למתנה הזאת:

ביום רביעי, ה28 לאפריל, בשעה 21:00

לילך דרור מנכ"לית מגירות, מארחת את עמרי רווח, מייסד שיווק ושימוש מתקדם בפייסבוק להדרכה אינטרנטית חינמית על פייסבוק
צפו בוידאו לפרטים:


עדכון מאי 2010:

הקלטנו את ההדרכה הזאת שהיתה אחת הגדולות בארץ (540 איש נכחו על הקו), הצענו אותה למכירה ורבים מבין הצופים שהיו שם רכשו אותה על מנת לצפות בה שוב, למצות מתוכה את כמויות הידע שהועברו בה, ולהנות שוב.

בקישור הזה תוכלו לרכוש את ההדרכה (או לפחות לצפות בתגובות של האנשים)

שתפו והצטרפו אלינו:

הגיבו כאן:

7 thoughts on “שמונת ההרגלים של משווקי פייסבוק אפקטיביים ביותר

  1. חברים, אל תחמיצו. לילך ועומרי הם אלופים בתחום. למדתי מהם המון. הצטרפו להרצאה. אני מבטיחה לכם שתלמדו הרבה. דמומית-מאמנת עסקית

    [Reply]

    עמרי רווח Reply:

    תודה רבה דמומית על הפרגון!

    [Reply]

  2. כולם מדברים על דף אוהדים ועדיין לא הצלחתי למצוא איפה יוצרים אחד כזה.

    [Reply]

    עמרי רווח Reply:

    רותי, הוספנו עכשיו דף עם קישורים שימושיים – תוכלי שם למצוא את הקישור המתאים
    http://www.face4biz.co.il/?page_id=158

    [Reply]

  3. הייתי שמחה מאוד להשתתף אך אאלץ להיות במדורת ל"ג בעומר.
    האם תהיה הקלטה של ההרצאה או מועד נוסף שלה?
    תודה
    סיון

    [Reply]

    עמרי רווח Reply:

    הי סיון,
    כן אפשר לרכוש את ההקלטה מכאן:
    http://megirot.com/face/

    שבוע טוב

    [Reply]

  4. "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד"/סטיבן קובי

    [Reply]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *