מכירות נעימות

איך יוצרים מכירה נעימה

מכירה יכולה להיות מאוד לא נעימה כאשר מגיעים אליה עם לחץ למכור.
בין אם מפעילים את הלחץ הזה עליכם, 
או בין אם אתם מוצאים את עצמכם מפעילים לחץ על לקוחות פוטנציאלים על מנת שיקנו. 
זאת הסיבה שיש סלידה ושנאה לעיתים רבות מכל מי שמנסה למכור משהו. 

אבל, זה ממש לא חייב להיות כך. 
מכירה יכולה להיות מאוד נעימה, לשני הצדדים.

זה קורה כאשר התנאים האלו מתרחשים:


1. המוכר באמת מאמין במוצר/שירות ושהוא יעזור ללקוח שיקנה ממנו. 

2. המוכר מאמין בשפע ובקארמה טובה – כלומר, שהכל בסדר, בין אם הלקוח הנוכחי יקנה או בין אם לא – זה בסדר. 
אין לחץ לסיים כל שיחה במכירה, והכי חשוב זה שהלקוח יהיה מרוצה. 
ואם נעמיק קצת יותר – שהווית המוכר, האמונות שלו והתפיסות שלו כלפי העולם, הם אלו שיכתיבו בסופו של דבר אם הוא יצליח במה שיעשה או ירגיש תקוע. 
שככל שהמוכר הופך את עצמו לאדם טהור, כנה, טוב הרוצה בטובתם של אחרים – כך באופן טבעי הוא ממגנט יותר אנשים אליו, עוזר ליותר אנשים, ולכן גם מושך יותר כסף אליו.  

3. המוכר מבין שמכירה זה עניין סטטיסטי – שמבחינה סטטיסטית יש לקוחות שצריכים אותו כעת, 
ויש כאלו שלא. ואל לו להתייאש, להתעצב, לבכות בפינה או להתעצבן אם לקוח לא קונה. 
כל תשובה היא טובה עבורו, כל ״לא״ שהוא שומע – מקרב אותו אל ה״כן״.

שימו לב שכאשר התנאים האלו מתקיימים – זאת ברכה למכור ולעזור לאנשים שצריכים את המוצר / שירות שלכם. 
זאת ברכה להרוויח על כך הרבה כסף – כסימן לכך שאתם עוזרים לאנשים שסביבכם. 

מקווה שעזרתי. 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *