מיתוג לעסק הקטן – עמרי רווח מארח את לימור ארליכמן


תמיד מרגש אותי לפגוש אנשים שמביאים איתם בשורה משמעותית,
החודש יצא לי להשתתף בהרצאה של אישה כזאת.

לימור ארליכמן, יש לה בשורה.

לימור ארליכמן

לימור מגיעה אלינו מעולם המיתוג והפרסום,
אני לא אפרט לכם את כל עברה, אבל בין היתר היא היתה מנהלת בכירה באורנג’, היתה אחראית על מיתוג אורנג’ כאשר הם החלו את הפעילות שלהם בארץ, ולמשך חמש שנים.
בהמשך יצאה לאירופה לתמוך בהשקת המותג הסלולרי “3” בשוודיה ובדנמרק
והיום היא מלווה חברות כמו שטראוס, בטר פלייס, נטפים, אנליסט ועוד

בקיצור, יש לה ידע עצום במיתוג.

כעת כאשר חזרה לארץ הקימה את חברת Brandon אשר מלווה עסקים במיתוג שלהם.
הבשורה שלה – גם עסקים קטנים יכולים וצריכים להרוויח מהמיתוג שלהם.

וכשמדברים על בניית מותג זה הרבה יותר מלוגו, צבע ותמונות יפות …
המיתוג צריך לפגוש את ערכי הליבה של העסק.

ללימור יש הרצאה מרתקת שמסבירה את חשיבות המיתוג ואת הדרך שבה זה נעשה,
ולאחר ששמעתי את ההרצאה הזאת, ביקשתי ממנה שתחשוף אותה גם לכם.
היא הסכימה.

ביום רביעי ה-6 ביוני 2012 אירחתי את לימור ארליכמן.
בשיחה איתה היא הסבירה את הנושאים:

  • מדוע עסק קטן או בינוני צריך לבנות מותג
  • מדוע כדאי להפוך את העסק למותג שממגנט לקוחות
  • איך אפשר להפוך למותג מבלי להשקיע תקציבים גדולים
  •  מהי שיטת “מתג זאת בעצמך” ואיך אפשר לעשות את הצעד הראשון.
תוכלו כעת לצפות בהקלטה:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *