להכין את העסק למיתון

להכין את העסק להתמודדות עם המיתון

לפי תחזיות רבות מסתמן שאנחנו הולכים להכנס לאחד המיתונים / משבר כלכלי הכי גדולים שראינו, כך לפי אנליסטים רבים ואף התחזיות של קבוצת BlackRock.

בתור בעלי עסקים ומנהלי חברות יש לנו את האחריות להעביר את העסק שלנו דרך המיתון בצורה הטובה ביותר שנוכל, ולזכור שגם בעת מיתון יש עסקים שמשגשגים.

הכנתי לכם 8 נקודות למחשבה שעשויות לעזור לכם:

1. הבריקו ועדכנו את לוח השעונים של העסק

עיקבו אחר המדדים החשובים של העסק (KPIs) יותר מתמיד,
כך שתוכלו במהירות לזהות שינויי מגמה ולהגיב בהתאם.

2. בידקו איך המיתון משפיע על לקוחותיכם

עירכו סקר בין הלקוחות בשביל לבדוק בדרך עקיפה האם הם מושפעים מהמיתון, האם הקטינו את הצריכה – האם יש לכך השפעה על הרכישות שלהם ממכם, ואם כן, האם יש משהו שתוכלו לשנות בשביל לעזור להם לרכוש.

3) החליטו אם יש צורך לעדכן מחירים או לצאת במבצעים

שיקלו האם עדכון מחירים או יצירת מבצעים יכול להגדיל בסופו של דבר את שורת הרווח.

4) החליטו אם להוסיף מוצר או שירות חדש

לעיתים חלוקה של שירות יקר לשני שירותים זולים, או הוספת שירות נוסף זול יותר – יכולים לשפר את הרווחיות.

5) החזיקו תמונה מנצחת

החזיקו תמונה מנצחת בראשכם שלא משנה מה קורה מסביב, אתם יכולים לפרוח ולהצליח גם בזמן שאחרים חווים קשיים. מתוך התמונה הזאת פעלו.

6) צמצמו הוצאות שאינן הכרחיות

זה הזמן לעבור על רשימת ההוצאות ולראות היכן ניתן לקצץ, להתייעל ולחסוך.

7) צרו התייעלות על ידי שימוש במערכות מתאימות ואוטומציה

אתם עושים הרבה עבודה ידנית חוזרת?
זה הזמן להכניס את הכוח של אוטומציה לעסק, להתייעל ולחסוך במשאבים.

8) שכרו אנשי מקצוע מעולים בכל תחום שחלש אצלכם.

קחו יועצים מעולים בתחומם בשביל לעזור לכם להפוך את התקופה הזאת לטובה ביותר עבור העסק שלכם.

להורדת הסעיפים האלו כגרפיקה ליחצו על התמונה ושימרו אותה:

אם אתם צריכים עזרה ליישם או ליצור אסטרטגיה כלפי העסק שלכם:
דברו איתי (שילחו וואטסאפ או מלאו טופס התאמה), אשמח להכיר ולעבוד איתכם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *