Categories
דפי פייסבוק חדשות פייסבוק פייסבוק כללי

לא מעריץ ולא אוהד, אוהב!

בימים האחרונים נכנס שינוי נוסף לדפי האוהדים בפייסבוק, מעתה החיבור אליהם יהיה ע"י כפתור "אהבתי" בממשק העברי ו "Like" בממשק האנגלי.
לחיצה על הכפתור זהה בתפקודה ל"הצטרף כאוהד" שהיה לפני כן – כלומר מעתה המאוהבים החדשים יקבלו עדכונים מהדף אל החדשות שלהם.

בכך פייסבוק מקווים לדלג מעל האתגר שהמונח "מעריצים" יוצר לאגו של של המעריץ והמוערץ

זמן לאהבה

בימים האחרונים נכנס שינוי נוסף לדפי האוהדים בפייסבוק, מעתה החיבור אליהם יהיה ע"י כפתור "אהבתי" בממשק העברי ו "Like" בממשק האנגלי.
לחיצה על הכפתור זהה בתפקודה ל"הצטרף כאוהד" שהיה לפני כן – כלומר מעתה המאוהבים החדשים יקבלו עדכונים מהדף אל החדשות שלהם.

בכך פייסבוק מקווים לדלג מעל האתגר שהמונח "מעריצים" יוצר לאגו של של המעריץ והמוערץ
ולאפשר ליותר אנשים להתחבר אל הדף שלכם – יותר בקלות.

השפה העברית משמרת את הדרמה?

דף אוהדים בפייסבוק - מעתה אוהבים במקום אוהדים
דף אוהדים בפייסבוק - מעתה אוהבים במקום אוהדים

המתרגמים לעברית בחרו להשתמש לאורך הדרך בתרגום של “אהבתי” למילה “like” הפחות מחייבת, ולכן בעברית אנחנו עדיין נשארים עם משמעות דרמטית לחיבור הוירטואלי בין דף פייסבוק לפרופיל האישי שלנו.
נראה לי שאנחנו נסתדר גם עם זה.

שינוי נוסף באותה נשימה:

כעת בדפי האוהדים האלו (רגע, איך לקרוא לדפים עכשיו? אם הם כבר לא "דפי אוהדים" ולא "דפי מעריצים" אז שנקרא להם "דפי מאוהבים" ?)
אם כך, כעת בדפי המאוהבים ניתן לראות הפרדה של מי מהחברים שלנו כבר אוהב את אותו דף, וגם כמה אנשים בסה"כ אוהבים את הדף.


נשמח לשמוע את דעתכם על השינוי!

תמונת השער באדיבות ג'וד היל
http://www.flickr.com/photos/joodles/
/ CC BY 2.0

By עמרי רווח

מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.

עמרי ברשת:
פייסבוק | דף פייסבוק | טוויטר | טוויטר עסקי |
לינקאין | יו-טיוב

2 replies on “לא מעריץ ולא אוהד, אוהב!”

שלום לך,

אשמח אם תוכל להסביר, צעד אחר צעד, איך לשים כפתור like בפרופיל של הקבוצה בפייסבוק.
ניסיתי לקרוא את כל הדפים שכתובים על כך בפייסבוק, וממש לא הבנתי מה לעשות שם.

תודות רבות,
בועז

השאר תגובה