רבים שואלים אותי מה ההבדל בין פרופיל אישי, קבוצה ודף מעריצים.
ההבדלים הם רבים, ולמי שמעוניין לנצל למקסימום את הכוח של פייסבוק לעיתים מומלץ להשתמש בחוכמה בשילוב של שלושתם. בסיורים המודרכים שאני עורך בפייסבוק אני נכנס יותר ליתרונות של כל אחד מהאפשרויות השונות שפייסבוק מעמיד עבורינו.
אבל בינתיים הכנתי טבלה שמדגישה את הנקודות העיקריות.
סוג
|
כמות חברים | ייעוד | הכוח העיקרי |
פרופיל אישי | עד 5000 | קשר אישי אחד על אחד | הכרות אישית על בסיס חברי |
קבוצה | אפשרויות מוגבלות לאחר 5000 | קשרים בין בעלי עניין משותף | שליחת מסרים לתיבת הדואר ולמייל
הזמנה לארועים |
דף מעריצים | ללא הגבלה | קשר בין עסק ללקוחות שלו, בין מנהיג לאוהדים, בין להקה למעריצים | יצירת עדכוני סטטוסים “מנומסים” (זה לא מעיק על המייל) אשר יוצרים מעורבות של המעריצים |
לפרטים נוספים על פייסבוק ועדכונים שותפים על פייסבוק – הצטרפו לדף של שיווק ושימוש מתקדם בפייסבוק
תגובה אחת על “השוואה בין סוגי הדפים בפייסבוק”
תודה על ההסבר הבסיסי והחשוב!