איך מטפלים בדואר עסקי שמגיע לפייסבוק


אחד האתגרים של אנשי עסקים בפייסבוק,
בעיקר של עסקים עם כמה עובדים,
הוא שלעיתים אנחנו מקבלים פניות והודעות לפרופיל האישי שלנו, שהיה עדיף לו יגיעו ישירות אל המשרד / אל המזכירה / אל סוכן המכירות שלנו, ולא אלינו.

מה עושים?

אין פתרון אידיאלי שידע להעביר באופן אוטומטי את הדואר לאנשים שצריכים לטפל בהם.
אין לנו אפשרות ליצור הודעה אוטומטית בפייסבוק,
וגרוע מכך – כאשר אנו פותחים את המייל, הצד השני מקבל על כך חיווי,
כלומר הם ידעו שקראנו.

אז מה עושים בכל זאת?

הודעה קצרה והעברה לטיפול. 

נראה שהפתרון הכי טוב כעת הוא לשלוח הודעה קצרה לפונה בסגנון “תודה על המייל, העברתי את ההודעה שלך לטיפול”
ואז לעשות העברה של ההודעה לגורם המטפל בחברה.

העבר הודעותפייסבוק יצרו פונקציה מיוחדת להעברת הודעות,
תוכלו לגשת אליה מהתפריט בראש ההודעה.
ללחוץ על “העבר הודעות”
ואז תוכלו לבחור את כל חלקי השיחה שרלוונטי להעביר, לסמן לידם וי, וללחוץ העבר.
כעת תוכלו למען את השיחה לעובד אחר שנמצא בפייסבוק, או לכתובת מייל חיצונית לפייסבוק.

 

 

יש לכם שיטות נוספות להתמודדות עם הדואר בפייסבוק?

שתפו איתנו בתגובות.

 


תגובה אחת על “איך מטפלים בדואר עסקי שמגיע לפייסבוק”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *