יצירת אסטרטגיה שיווקית מתאימה לעסק שלך


קיצור דרך משמעותי בעסק קורה ברגע שמפענחים את הדרך המהירה והטובה להגיע אל הלקוחות שלך ולגרום להם לפנות אליך.

זה מה שאני עושה עם לקוחותי בשנים האחרונות, עם אחוזי הצלחה מצויינים.
בהרבה מקרים זה קורה על ידי שילוב נכון בין פרסום ממומן (בפייסבוק, באינסטגרם או בגוגל) לדף, פוסט או וידאו שעושים את העבודה.
כאשר מאתרים את הדרך הזאת  – קצרה הדרך לעסק רווחי.

אם זה נשמע לך מעניין, אפשר לקבוע עבורך שיחה טלפונית קצרה לבדיקת התאמה ולאחריה פגישה איתי, בסופה תקבל/י מסמך המפרט את הדרך המומלצת, עם המלצה כיצד ליישם אותה (הפניה לאנשי מקצוע מתאימים, או להמשך עבודה איתי)


השירות מיועד לאנשים אשר יודעים שיש להם הרבה מה לתרום לעולם ולא יודעים כיצד להפוך למובילים ומבוקשים בתחומם.

שהשיווק שניסו עד כה לא עבד, שההיענות לא היתה מספקת, שהסדנה לא התמלאה.
לאלו שיש להם תשוקה לצאת כבר לאור, ולהגיע עם המסר לאלו שצריכים לשמוע אותו.
לאלו שמרגישים שיש להם מסר חשוב לעולם אבל עד עכשיו הם לא ממש מצליחים לבטא אותו בדרך שתרתום אנשים.

אנחנו הולכים לשנות את הדברים מתוך בנייה נכונה של הדרך המהירה ביותר עבורך לקבל את הבמה ולהגיע, לגעת ולשנות חיים של מאות, אלפי (ויותר) אנשים.

מה זה יחסוך לך?

עסקים רבים פונים לדרכים שיווקיות שונות ומשונות שלא לצורך.
רבים נכנסים לתהליך של בניית אתר (שלוקח להם חודשים ואלפי שקלים) רק בשביל לגלות אח״כ שלא בהכרח היו צריכים אותו.
אחרים הולכים לייצר מוצרים חינמים, לרדוף אחר הגדלת רשימת תפוצה – ולא תמיד רואים החזר להשקעה.

יש כאלו שמשקיעים בדף פייסבוק או בקבוצת פייסבוק, שעות על גבי שעות של כתיבת פוסטים, בשביל לגלות שאף אחד לא שם לב לפוסטים שלהם.

במקום להסתובב בעולם השיווק ולנסות דברים שונים מתוך ניסוי וטעיה – תוכל/י לקצר את הדרך ולקבל מיד המלצה על הערוץ שהכי אפקטיבי עבור העסק שלך, להשגת הלקוחות שלך, ולחסוך כך חודשים או שנים של תסכול, הוצאת כספים מיותרת והשקעת האנרגיה שלך במקום הלא נכון.

מה בדרך כלל קורה בפגישה?

  • דיוק הפתרון שהעסק שלך מעניק ללקוחות
  • דיוק קהל היעד
  • דיוק המסר העיקרי שלך
  • בדיקה כללית שהתמחור שלך נכון
  • זיהוי עלות אידאלית לגיוס לקוח
  • איתור הדרך השיווקית הכי טובה עבורך


סיפורי הצלחה:

 

1. שלושים לידים בחודש למרכז של איריס גייר

איריס גייר היא מומחית בינלאומית לאירידולוגיה – אבחון בגלגל העין, יש לה קליניקה מושקעת עם הציוד הכי חדיש הן לאבחון והן לטיפול.
מטופלים מגיעים עם בעיות בריאותיות שהם סוחבים שנים ומצליחים סוף סוף להבין את שורשש הבעיה הבריאותית ולהגיע להחלמה.

איריס גייר

עד לפני כמה חודשים מאמצי השיווק הופנו בעיקר לפרסום בעיתונות, באתרים שונים ולהרצאות ברחבי הארץ.
הקליניקה אמנם התמלאה אך המאמץ למלא תורים היה רב ובתקציבי שיווק ופרסום גבוהים.
עד שחנוך גייר, מנהל השיווק של הקליניקה שכר את שרותיי והתחלנו לעבוד ליצירת מערכת שיווקית שתביא לקוחות מפייסבוק ומגוגל.
התוצאות היו מהירות, בתוך חודש מרגע תחילת העבודה התחילו לזרום פניות מפייסבוק, ככל שהוספנו דפי נחיתה וקמפייניםם גבר קצב הפניות עד שיא של 30 פניות ביום.
כמות הפניות הזאת יצרה עומס יוצא דופן על הקליניקה עד שהיינו צריכים להאיט את קצב הפרסום על מנת שכל הלקוחותת יוכלו לקבל מענה.
במידה ואתם מעוניינים בפרטים נוספים, נשמח לשלוח לכם את הקלטת הוובינר שערכתי עם איריס וחנוך גייר בעקבותת ההצלחה.

2. יצירת לידים קבועים ללחישות לילה:

אינסה קליינמן

עמרי היקר,
אני רוצה להודות לך על תהליך הליווי והקמת המערכת השיווקית עבור החברה שלי.. כשהגעתי אלייך הייתי בתחילת דרכי בשיווק השירות, הייתי ממוקדת מאד באיכות השירות שאני מעניקה אולם המהלכים השיווקיים היו מוגבלים והניבו תוצאות דלות.
כבר בחודש הראשון לאחר הקמת המערכת השיווקית איתך עלתה כמות הפניות שליי בעשרות ליום! כיוון שבנינו את המערכת בצורה כזו שהמתעניינים מגיעים אחרי שלמדו על המוצר והערך (לידים חמים) אז גם קל יותר לסגור עסקאות והעסק נמצא בנסיקה. אני מגיעה ליעדים שלי מדי חודש ויש לי שליטה מלאה על כמות הלידים שאני רוצה הודות למערכת השיווקית שהקמנו ולידע הרב שחלקת איתי. זו פשוט קפיצת מדרגה עסקית מדהימה.

ובמישור האישי אני רוצה להגיד שנדיר למצוא איש מקצוע כל כך מנוסה כמוך שנותן את “האקסטרה מייל”, היחס המדהים, הנכונות שלך להתגייס לעזרה בכל שעה ובכל מצב, הנדיבות שלך בחלוקת הידע שלך. כל אלה הופכים את החוויה של העבודה איתך למשהו שהוא הרבה מעבר לתהליך מקצועי פרופר.

ממליצה בחום לכל בעל עסק/ חברה שרוצה להפוך את התהליך השיווקי שלו לפשוט, קל ואפקטיבי.

אינסה קליינמן
לחישות לילה להעצמת ילדים


3. הבאת לידים לשיעורי הגלישה של iSup:

מיכל משיח

גאון, מחזיר את ההשקעה. שירות לא זול שמביא תוצאות. ממקסם את התוצאות.

מקצועי מאוד התוצאות מהירות ומצויינות – יש תמורה בעד האגרה.

גם ברמה האישית – נעים מאוד לעבוד איתו, אמין ועובד מהלב.

מיכל משיח,
iSup – גלישת סאפ וקבוצות חתירה

4. ליווי השקה אינטרנטית של אורלי עוזר

המלצה - אורלי אוזר

5. ליווי בהקמת קורס אינטרנטי ושתי השקות למופת

עדי

הגעתי לעמרי עם הרבה חלומות, רעיונות, וכאוס בראש.

באותו שלב, הייתי מהוססת, קטנת אמונה ובעיקר מבולבלת.
מזה זמן רב שחיפשתי את אותה דמות שתוכל להוביל אותי ואת העסק שלי קדימהה בביטחה.
כששאלתי את עצמי מה התכונות שאני מחפשת באותה דמות:
ראשית: הצלחה והוכחות בשטח
שנית: מקור בלתי נדלה של ידע
שלוש: ערכים, כמיה , אכפתיות ורצון אמיתי לעזור
ארבע: קשר ישיר, ללא מתווכי אמצע ותקשורת נוחה
משהו בפנים אמר לי שעמרי יכול להוביל אותי קדימה…
כנטורופתית ומטפלת טבעית אני נוטה להקשיב לאינטואיציות שלי וללכת עם רחשי הלב.
והיום אני מאושרת על אותה החלטה שקיבלתי, לצעוד עם עמרי בביטחה קדימה ללא מעצורים.
עמרי התגלה כמקצוען אמיתי, תמיד עם מענה לכל שאלה ותמיד עם פתרון יצירתי.
הרגשתי בטוחה כשהוא לצידי, מדייק אותי ועוזר לי להתמקד ולהגשים את החלומות שלי.
בעזרת עמרי יצרתי את המוצר הדיגיטלי המצליח שלי: התכנית הבריאותית שלי “להיות נקי ובריא”,
שמועברת דרך אתר חברים שמהווה פלטרפומה חברתית נהדרת למשתתפי התכנית.
עמרי עזר לי בבנייית המוצר ובבניית האתר, דייק אותי ומיקד אותי.
עמרי התגלה גם כקופירייטר מוכשר ביותר
ועזר לי בבניית החומרים להשקה של התכנית, בניית דפי הנחיתה,
בניית דף המכירה של התכנית ותהליך ההשקה עצמו.
הוא ליווה אותי בכל תהליך ההשקה,
בכל שאלה ובכל התלבטות הרגשתי שיש לי על מי לסמוך ושאני לא לבד.
תהליך של השקה מלווה בהמון חששות, פחדים ואי וודאות.
הידיעה שעמרי שם בשבילי עזרה לי מאד לרוץ קדימה.
הההשקה הצליחה מעל ומעבר לציפיות ולשמחתי גם התכנית.
רמת שביעות הרצון של משתתפי התכנית מאופן העברת התכנים
ומהפלטפורמה שעמרי יצר עבורי היתה גבוהה ביותר.
בהשקה השנייה, עמרי ייצר עבורי מערכת שותפים
וכמו כן, יצר לי קשרים נהדרים עם משווקים ברשת שהרימו לי את ההשקה
והביאו לתוצאות יוצאות דופן.
תוך כדי תהליך ההשקה, צצות הרבה בעיות וישנן הרבה התלבטויות.
תמיד היה לי עם מי להתייעץ. גם כשעמרי היה באילת בחופשה
ואני הייתי באמצע ההשקה, הוא הבטיח לענות לי על כל שאלה.
ובאמת צצו כמה ארועים בלתי צפויים וההכוונה שלו והתמיכה שלו,
מאד עזרו לי בהתמודדות עם אותם ארועים והעצימו אותי .
האנרגיה הנהדרת שעמרי משרה סביבו והיכולת שלו להתמקד בחיובי ולהיות מעשי וענייני
עזרה לי להתגבר על חסמים רגשיים ועל פחדים וחששות ופשוט להמשיך ולא לוותר.
בכל עסק יש את הרגע שבו צריך לעצור ולחשוב: “מה עכשיו”,
ועמרי הוא פרטנר מצויין שזורם עם הרעיונות שלך, חושב יחד איתך, מסדר לך את התמונה
בראש ומבהיר לך מה נכון, מה הפוטנציאל של כל פעולה,
ונותן לך את כל הידע על מנת לקבל החלטות שיהיו נכונות ומדוייקות.
הוא יועץ אסרטגי שרואה מעבר לכאן ועכשיו ושותף נהדר לבנות איתו חזון עסקי לטווח ארוך.
עמרי היקר, אני רוצה להודות לך על זה שאתה שם בשבילי,
וברור לי שלכל מקום שאליו ארצה להגיע, אתה תוכל להוביל אותי.

ד״ר עדי גולדנברג,
נטורופתית N.D., Ph.DD.

אודות

עמרי רווח מנטור עסקי המלווה אנשים להיות מנטורים ולהפיץ את הטוב שיש להם לעולם.  

הוא בין הישראלים הראשונים שלימדו עסקים בישראל כיצד לשווק נכון בפייסבוק.
ערך השקות אינטרנטיות מוצלחות ב-2010 (160 מכירות / 160 אלף ש״ח בשבוע של השקה) ומאז ליווה עשרות השקות אינטרנטיות של לקוחותיו.
העבודה משלבת תכנון עסקי, תכנון ויישום של דרך השיווק המתאימה, הדרכה על מכירות, זיהוי מעצורים מנטליים וצמיחה מעבר להם.


צור/צרי קשר לתיאום פגישה ליצירת אסטרטגיה