בפרק הזה נדבר על העקרונות שצריכים להכניס כאשר אנחנו מוכרים לקהל רחב בין אם המכירה נעשית דרך דף מכירה, דרך וובינר או מהבמה.
האזינו מכאן:
סיכמתי לכם בקצרה את הסעיפים שצריך להכניס לכל דף מכירה.
שלבים מומלצים בכל מכירה לקהל הרחב:
- יצירת הזדהות עם הקורא – הקורא צריך להרגיש שהוא הגיע למקום שמבינים אותו ואת הבעיה שלו.
- להציף את הבעיה שאותם המוצר/שירות שלכם פותר אל פני השטח.
לפני שתציגו את המוצר או השירות שלכם, חשוב שהבעיה שיש ללקוח תוצף בראשו, שיבין את חומרתה, שיקרא עליה ממכם ושיבין שהיא ניתנת לפתרון. - להציג את הפתרון שלכם – עם דגש על התועלות של הפתרון.
כאשר אחד התועלות החשובים (בהנחה שזה רלוונטי לכם) – הוא חיסכון בזמן. - חזון לעתיד – הסבירו לקורא איך יראו חייו לאחר שיצרוך את השירות / מוצר שלכם.
- בססו את האוטוריטה שלכם – מה הופך אתכם (או את המוצר שלכם) לאמין, טוב ומדוייק.
- הוכחה חברתית – אנשים רוצים לעשות את מה שאנשים טובים, רבים ואחרים עשו לפניהם. לכן, הראו ללקוח שלקוחות רבים בחרו לעבוד איתכם / לרכוש ממכם, הראו להם את העדויות שלהם על שביעות רצונם.
- הצגת המחיר – לאחר יצירת עיגון של מחיר גבוה יותר
- אחריות וביטחון – הורידו למינימום את הסיכון שהלקוח צריך לקחת בכך שתקחו כמה שיותר אחריות עליכם. (כמובן, כל עסק בהתאם למוצר / שירות ועלויות שיש לו).
- הגדלת הערך על ידי בונוסים ותוספות למוצר.
- יצירת מוגבלות ודחיפות – במקומות שזה מתאים, לצערנו זה עובד.
- מענה על כל השאלות וההתנגדויות שיש בראשו של הלקוח.
- קריאה לפעולה – הזמנה ברורה לעשות את הצעד המתבקש – לרכוש, להשאיר פרטים. בדרך הכי פשוטה עבור הלקוח.
לקבלת עדכונים על הפרקים הבאים, ותכנים שווים נוספים, הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו: