עקרונות המכירה לקהל הרחב: דפי מכירה, וובינרים ומכירה אל מול קהל

עקרונות המכירה לקהל הרחב

בפרק הזה נדבר על העקרונות שצריכים להכניס כאשר אנחנו מוכרים לקהל רחב בין אם המכירה נעשית דרך דף מכירה, דרך וובינר או מהבמה.

האזינו מכאן:

סיכמתי לכם בקצרה את הסעיפים שצריך להכניס לכל דף מכירה.

שלבים מומלצים בכל מכירה לקהל הרחב:

  1. יצירת הזדהות עם הקורא – הקורא צריך להרגיש שהוא הגיע למקום שמבינים אותו ואת הבעיה שלו.
  2. להציף את הבעיה שאותם המוצר/שירות שלכם פותר אל פני השטח.
    לפני שתציגו את המוצר או השירות שלכם, חשוב שהבעיה שיש ללקוח תוצף בראשו, שיבין את חומרתה, שיקרא עליה ממכם ושיבין שהיא ניתנת לפתרון.
  3. להציג את הפתרון שלכם – עם דגש על התועלות של הפתרון.
    כאשר אחד התועלות החשובים (בהנחה שזה רלוונטי לכם) – הוא חיסכון בזמן.
  4. חזון לעתיד – הסבירו לקורא איך יראו חייו לאחר שיצרוך את השירות / מוצר שלכם.
  5. בססו את האוטוריטה שלכם – מה הופך אתכם (או את המוצר שלכם) לאמין, טוב ומדוייק.
  6. הוכחה חברתית – אנשים רוצים לעשות את מה שאנשים טובים, רבים ואחרים עשו לפניהם. לכן, הראו ללקוח שלקוחות רבים בחרו לעבוד איתכם / לרכוש ממכם, הראו להם את העדויות שלהם על שביעות רצונם.
  7. הצגת המחיר – לאחר יצירת עיגון של מחיר גבוה יותר
  8. אחריות וביטחון – הורידו למינימום את הסיכון שהלקוח צריך לקחת בכך שתקחו כמה שיותר אחריות עליכם. (כמובן, כל עסק בהתאם למוצר / שירות ועלויות שיש לו).
  9. הגדלת הערך על ידי בונוסים ותוספות למוצר.
  10. יצירת מוגבלות ודחיפות – במקומות שזה מתאים, לצערנו זה עובד.
  11. מענה על כל השאלות וההתנגדויות שיש בראשו של הלקוח.
  12. קריאה לפעולה – הזמנה ברורה לעשות את הצעד המתבקש – לרכוש, להשאיר פרטים. בדרך הכי פשוטה עבור הלקוח.

לקבלת עדכונים על הפרקים הבאים, ותכנים שווים נוספים, הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *