הספר הראשון – מדריך כיס למשווק – שיווק חכם בפייסבוק


מדריך כיס למשווק - שיווק חכם בפייסבוק
מדריך כיס למשווק – שיווק חכם בפייסבוק

אני מתרגש לבשר שבשבוע שעבר יצא מבית הדפוס הספרון הראשון שלי:
הספר מבוסס על סדרת הטיפים לשימוש מתקדם בפייסבוק ובתוספת מאמרים חשובים שפרסמתי  בבלוג.
ומטרתו לאפשר בצורה נוחה ללמוד את הצעדים החשובים על מנת להתחיל ברגל ימין שיווק מוצלח בפייסבוק.

תוכן הספר

  • השילוש הקדוש של פייסבוק
  • דף אוהדים בפייסבוק – לא מה שחשבת
  • ערוץ תקשורת לקשר חם עם הלקוח
  • הפצה ויראלית זאת לא מחלה
  • התנועה לקידום מעמד האלפקה – גם לה יש קבוצה בפייסבוק
  • איזה קבוצות כדאי לי לפתוח?
  • No Fear?
  • פורום משלי? תודה!
  • גינון שוטף לנכסים שלכם
  • עוזבים את העכבר והולכים לאירוע!
  • לוקחים אחריות על ההצקות
  • משווקים נכון וביעילות
  • הפרופיל האישי
  • שמונת ההרגלים של משווקי פייסבוק אפקטיביים ביותר
  • סודות ההצלחה בפייסבוק
  • לתת לחברה חיצונית לנהל לי את הפייסבוק?

מחיר: 89 ש”ח
עמודים: 55 עמודים
הספר אזל מהמלאי
ניתן יהיה לקבל אותו בעתיד יחד עם הערכה המקצועית לשיווק בפייסבוק לחצו לפרטים על הערכה


8 תגובות על “הספר הראשון – מדריך כיס למשווק – שיווק חכם בפייסבוק”

  1. בהצלחה,
    הצעה:
    שיווק חכם בפייסבוק – מדריך כיס למשווק
    למנוע משווק – שיווק
    הנושא הוא השיווק החכם, הדרך היא מדריך כיס.
    ההגדרה משווק – מזכירה משהו שמשווק מוצרי חלב – לא כ”כ מתחבר עם משווק באינטרנט למרות שהוא אכן משווק

    לגבי שיווק חכם, מילה שיש לי תהיות לגבי התאמתה.אולי כמו שכתוב למעלה: שיווק מוצלח בפייסבוק, כי למה הכוונה בחכם? בפעילות האינטרנטית שלי אני לא מחפשת להיות חכמה, אני מחפשת בעיקר להצליח.
    למחשבה.
    ובהצלחה גם לך.

  2. הי אבירם,
    בשלב זה הספר אזל מהמלאי ולא ניתן לרכוש אותו יותר.
    עם זאת הוא יגיע כבונוס לכל מי שירכוש את הערכה המקצועית לשיווק בפייסבוק:
    פרטים על הערכה ישלחו למי שירשם מכאן:
    http://www.face4biz.co.il/pro
    או שאפשר לחכות לתחילת אוגוסט, בחודש זה תתחדש מכירת הספרון.
    בברכה
    עמרי

  3. היי עמרי
    מתי הערכ תהיה מוכנה.
    ציינת את סוף אוגוסט וכרגע אנו בתחילת נובמבר 2010

    אנא עדכן אותנו.

    כמו כן האם אתה מתייחס בערכה לכל מה שקשור לפיתוח אפליקציות בפייסבוק ואיך הם משתלבים בשיווק?

    תודה
    אלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *