רכשת את השעות בהצלחה


שמור דף זה במועדפים שלך, מכאן תוכל להזמין עבודות נוספות,

וכעת המשך לשלב 2 ו-3



שירות תמיכה טכנית יוצא לדרך

נינג’ות מחשבים יפתרו לכם במהירות כל אתגר אינטרנטי

השירות מעניק לכם גישה לצוות של נינג’ות מחשבים שיעזרו לכם להתגבר או יפתרו עבורכם בעיות ואתגרים טכניים, בפייסבוק, באינטרנט או בתוכנות המחשב.
אותן נינג’ות יוכלו אף לבצע עבורכם עבודות שגרתיות אינטרנטיות באופן קבוע, כגון:

  • העלאת פוסטים לאתר או לפייסבוק
  • חיתוך קבצי וידאו
  • המרה של קבצים
  • בדיקות של שרותי אינטרנט
  • הקמת תשתית וורדפרס (ללא עיצוב מיוחד)
  • התקנת פלאגאינים
  • שילוב פייסבוק באתר שלך
  • הדרכה על מערכות של וובינרים
  • ארגון מסרים ברב-מסר
  • שתילה ועריכה של טפסי הרשמה
  • ועוד

מגניב! איך מקבלים שירות?

בקלות, ממלאים את הטופס שבעמוד זה, כמה שיותר בפירוט, ואחד מהנינג’ות שלנו יבצעו עבורכם את העבודה או יתאמו אתכם זמן כדי להסביר לכם את אופן ביצוע הדברים, עפ”י העדפתכם.

כמה זה עולה לי?

שעת מתכנת עולה בדרך כלל כ-250 או 300 ש”ח.
בשרות שלנו יצרנו עבורכם אלטרנטיבה זולה בהרבה!

רכישת שעות בודדת – 120 ש”ח
רכישת חבילת 10 שעות (110 ש”ח לשעה)
רכישת חבילת 100 שעות (יפתח בקרוב)

איך אדע כמה זמן לוקח לעשות עבודה מסויימת?

אחת הסיבות שבזכותן אנחנו יכולים להציע מחירים נמוכים הן בגלל שהורדנו מהשירות את שלב הצעת המחיר.
הזמן של הנינג’ות שלנו מוקדש נטו לטיפול בבעיות ולעבודה עבורכם, ולא לתימחורים, חישובי זמן והערכות חסר או יתר של זמן עבודה.
אנחנו פועלים רק עם אנשים שאנחנו יכולים לסמוך על יושרם באופן מלא, ומציעים את השירות לאנשים שסומכים עלינו באופן מלא.
לכן, כאשר אנחנו מגישים עבודה לנינג’ה אנחנו לא יכולים לדעת מראש כמה זמן זה יקח בדיוק.
במידה והעבודה או טיפול בתקלה עומדים לחרוג ממשך זמן סביר, או מהקרדיט שרכשת, הנינג’ה תודיע לך.
אבל כל עוד העבודה היא שגרתית – אז בסוף העבודה תקבל

/י מייל עם דיווח על משך הזמן שהעבודה לקחה והקרדיט שנותר לך.

זמן מינימום

זמן מינימום לטיפול בלקוח, גם אם הפניה מאוד קצרה, הינו 15 דקות.
זאת מכיוון שכל פניה מצריכה את הנינג’ות שלנו בעבודה לוגיסטית לפני ולאחר הפנייה.

אתם מוזמנים להתחיל ולהשתמש בשירות, ולגלות עולם חדש ונח כאשר עושים עבורכם את כל הדברים שהיום מכבידים עליכם, ובכך תפנו את הזמן שלכם, ואת השקט הנפשי על מנת להתמקד במשימות שרק אתם יכולים לעשות. את כל השאר – תנו לנו לפתור.

* הפניה אל נציגי השרות תעשה אך ורק באמצעות טופס זה, ולא דרך ערוץ תקשורת אחר (לא דרך פייסבוק, לא בפניה במייל לצוות התמיכה, לא לטלפונים האישיים שלהם, וכו’.)
תודה.

לאחר מילוי טופס הבקשה ושליחתו לחצו על הכפתור לקביעת מועד התמיכה:


העברת קבצים

במידה והינכם מעוניינים להעביר אלינו קובץ, השתמשו ב- DropBox,
זה קל ונח.
צפה במדריך המלא להתקנת דרופ-בוקס

שיתוף מסך

על מנת לתת תמיכה ולראות את המסך שלכם, תקבלו מאיתנו קישור להתקנת GoToAssist
צפה במדריך המלא להתקנת גו-טו-אסיסט


074-7035311

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *