הבאת לקוחות והגדלת הרווחיות של העסק בעזרת פרסום ממומן


לקוחות יקרים,
אני רוצה לעדכן אתכם על תגליות ונסיון שצברנו בשנים האחרונות בליווי צמוד של לקוחות שלנו.
התגליות הללו רלוונטיות כי מצאנו דרכים מהירות וחכמות להביא לקוחות חדשים במחיר משתלם ולהגדיל את הרכישה של לקוחות קיימים.

 

יש כמה עקרונות שאנחנו מיישמים בתהליך על מנת להביא לקוחות ללקוחותינו ולוודא שהם רווחיים:

1. בתחילת העבודה אנחנו בודקים את הרווחיות של המוצר או שירות שהלקוחות שלנו רוצים לקדם,
על מנת לדעת מה הרף העליון שבו משתלם להביא לקוח חדש, רף עליון שעדיין יצור רווחיות אצל העסק.
אני רוצה להדגיש שהבדיקה הזאת היא כל כך חשובה, ועם זאת, רב המשווקים פשוט לא עושים אותה, גם לא משרדי הפרסום, ופעמים רבות בעל העסק בעצמו מעולם לא עושה את הבדיקה הזאת – מה שיכול להביא להתמוטטות העסק דווקא ככל שהוא גדל ומביא יותר לקוחות.
רק כאשר אנחנו יודעים שנותרת רווחיות יפה אצל בעל העסק אנחנו יכולים להמשיך לשלב השני.

2. בחירת המסר העיקרי שצריך להגיע איתו אל הלקוח.
זה ״התיקון״ השני שאנחנו מביאים להרבה בעלי עסקים – פעמים רבות המסר שבו הם משתמשים לפני שהם מגיעים אלינו אינו מדוייק ולא מדבר אל קהל היעד.
מתוך נסיון מאוד עשיר בניסוח שיווקי אנחנו מתאימים את המילים הנכונות, שידברו אל קהל היעד וישקפו את האופי של העסק.

3. בשלב הזה אנחנו מעלים קמפיינים מתאימים, לעיתים בפייסבוק לעיתים באינסטגרם, ולעיתים בשניהם.
ברב המקרים מצאנו ששילוב מסויים בין כמה סוגי קמפיינים (שאני מעדיף לא לחשוף כאן, אלא בשיחה) יוצר תוצאות משמעותיות.
רק אציין שלכל עסק אנחנו מתאימים את סוג הקמפיין המתאים לו: תמונה, וידאו, לידים, מעקב המרות, הגדלת מעורבות. ועובדים מאוד יעיל עם האפשרויות המתקדמות של פייסבוק לפילוח קהלי היעד, והן להצגת מסר שונה ללקוח לפי ותק ההכרות שלו עם העסק (שיטה שפיתחתי ועד כה לא ידוע לי שעוד משתמשים בה).

4. כעבור תקופה של בין 10 ימים לשלושה שבועותמרגע העלאת הקמפיין מצטברות תוצאות (או תקופה ארוכה יותר, במידה ובעסק יש תהליך מכירה ארוך טווח הכולל כמה מוצרים), את הסטטיסטיקות אנחנו מנתחים על מנת לדעת את החזר ההשקעה שמייצר הקמפיין.
כאשר מתקבל הנתון של החזר ההשקעה, אנחנו יודעים להסיק מסקנות ולפעול לפיהן באופן משמעותי.פעולה משמעותית בעקבות התוצאות יכולה להיות:
א. החלטה על הפסקת הקמפיין במידה ואין החזר השקעה חיובי ואין משהו משמעותי לשנות בו.
ב. שיפורים בקמפיין על מנת להגדיל את הרווחיות
ג. הגדלת התקציב של הקמפיין באופן משמעותי כאשר מגלים שהקמפיין מאוד רווחי לבעל העסק.תוצאה ג׳ המיוחלת גורמת לעסקים לזנק מעלה.לשמחתנו יצרנו מפנה משמעותי אצל הרבה בעלי עסקים בשנים האחרונות, מילאנו קליניקות בלקוחות, מכרנו מאות מוצרים מחנויות אינטרנטיות, יצרנו כמויות של הזמנות טלפוניות.

אלו, על קצה המזלג, השלבים הקריטים שבהם התמקצענו להביא לקוחות ולהגדיל את הרווחיות של העסק.

למה אני מספר לכם את זה?
כי זה תחום שאותו אני מפתח כעת יותר ב-Face4biz, ואנחנו הולכים לאפשר ליותר לקוחות להנות מהמערכת הזאת.

כמה זה עולה וכמה תקציב צריך לפרסום?
מיד תקראו את המחיר, רק לפני כן, חשוב לי להגיד שאנחנו מתחילים לעבוד רק עם עסקים שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעזור להם להגיע להחזר השקעה חיובי (ורק עם עסקים שאנחנו מאמינים במוצר שלהם) את זה נברר בראיון טלפוני שנעשה עם מי שמתעניין.

מסלול סטנדרטי:
להבאת לקוחות למוצר/שירות אחד.
העלות לחודש היא 2250 ש״ח + מע״מ
(לתקציבי פרסום עד 15,000 ש״ח בחודש, ומעל סכום זה עלות הניהול היא 15% מהתקציב)
ותקציב פרסום מינימאלי של 2000 ש״ח בחודש.

כלומר, השקעה של כ-4450 ש״ח מתקציב השיווק שלך.
וחשוב לי להזכיר כאן שאנחנו ניקח את העבודה רק אם נראה שיש סיכוי טוב שהחזר ההשקעה יהיה חיובי עבורך, כלומר שההכנסות הנוספות שיגיעו בסוף החודש ייצרו רווחים הגדולים מהסכום שהושקע.

התחייבות לתקופת זמן ארוכה?
אין.
אנחנו לא מחזיקים אף אחד איתנו אם הוא לא מעוניין בכך.
בכל חודש אפשר להודיע לנו והשירות יסתיים בסוף אותו מחזור חודשי של חיוב.

 

נשמע לכם מעניין עבור העסק שלכם?
מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם.