Posted on

מניפסט הוואסטאפ של עמרי ועובדי Face4biz

נכון נכון, וואסטאפ ומסנג׳ר הפכו את התקשורת לכל כך מהירה ונוחה.
 הנה אנחנו כותבים הודעה והופ, לא רק שהאדם השני רואה אותה מיד, אנחנו אפילו יודעים שהוא קרא אותה ויכולים לעבור לשבת בפינה חשוכה עד שהוא יגיב.
 (בעצם, לא במקרה שלי, ביטלתי את ההתראה על קריאת הודעות, ואני ממליץ לכם לעשות את זה גם).

למעשה, התקשורת הזאת כל כך מהירה ואיכותית שהיא מאפשרת לנו לעיתים להגביר את קצב העבודה שלנו, לעשות דברים בין רגע ולהגיע אל כולם באופן מהיר.

אבל, יש גם חסרונות מאוד גדולים בתקשורת של וואטסאפ.
היא מסיחה את הדעת.
למקבל אין שליטה על היכולת להחליט מתי היא תוציא אותו מריכוז.
ובעוד שאפשר להגיד – ״למה שלא תשים את הטלפון רחוק או על שקט, כשאתה לא רוצה שיפריעו לך״ – זה לא הפתרון כאשר אנחנו עדיין רוצים להיות זמינים לבני המשפחה שלנו, לחברים הקרובים, ו/או למקרים דחופים של לקוחות.
אתם יודעים שמחקרים מראים שלפעמים לוקח 20 דקות לחזור לריכוז אחרי שקפצה לנו הודעה מסיחה כלשהי?!
וריכוז זה אחד הדברים הכי יקרים בעסק שלי (וגם שלכם), כשאני עובד עם לקוח, או על פרוייקט של לקוח, חשוב לי שכל תשומת הלב תהיה נתונה רק לנושא עליו אנחנו עובדים, זה קריטי לעבודה איכותית ולהבאת תוצאות.
זאת הסיבה שאני מבקש מלקוחותינו להקפיד לעבוד איתנו באופן מסודר בתקשורת דרך המייל.
המייל, בניגוד לוואטסאפ, לא מייצר התראות כאשר הוא נכנס (דאגנו לכבות אותם בכל הערוצים) 
המייל, בניגוד לוואטסאפ מאפשר לנו לכתב את כל הנוגעים בדבר (עובדים נוספים, מערכת ניהול לקוחות).

ובעיקר – מאפשר לנו להחליט מתי לגשת אליו, כשאנחנו פנויים ולא באמצע משימה חשובה אחרת.

אחת כמה וכמה בשעות הפנאי

בעוד אין בעיה שתשלחו לי מיילים בכל שעה, שליחה של וואטסאפ בנושאי עבודה בשעות הערב אינה מקובלת, למרות שאני אוהב אותכם בתור אנשים, אני משתדל מאוד לא לעבוד בערב, ורוצה להתפנות בשעות האלו לזוגיות, ליצירה או אפילו לשינה.

כנ״ל לגבי שישי-שבת.

אתם מבינים, זה לא אתם, זה אני.
אתם יכולים להגיד – ״אין בעיה, אני שולח לך את ההודעה עכשיו ותחזור אלי כשאתה פנוי, זה לא דחוף לי.״
אבל זה לא עובד כך אצלי, כי אם עכשיו באמצע ארוחת הערב קיבלתי ממכם הודעה – כעת יש לי על הצלחת, בנוסף לחביתה הטבעונית גם משימת עבודה נוספת ואדם שממתין לתשובה ממני.
גם אם אני יודע שאתם בסדר עם להמתין לתשובה, עדיין אני צריך לפנות את המשימה מהצלחת ולתייק לי אותה ביומן כדי שאזכור לחזור אליכם.
כל זה יכול להמנע על ידי שליחת מיילים.

אז מה כן לעשות?

תקשורת שוטפת סביב ענייני העבודה – נא הקפידו לעשות אותה דרך המייל, אנחנו מקפידים לענות על כל מייל שמגיע ממכם.
משברים, דברים דחופים, או השלמת מידע בזמן שאני עובד על דברים שלכם – אפשר לעשות גם דרך וואטסאפ.

רוצים להגיש ערעור על הכתוב?
תזמינו אותי לבירה ונשקול את זה.

שתפו והצטרפו אלינו:
Posted on

שתי מערכות לניהול קשרי לקוחות עבור העסק שלך (כולל פתרונות לשימוש מיידי)

ניהול מערכת לקוחות

שלום לכם.

החלטתי לעשות את זה קל יותר עבור בעלי עסקים ולהנגיש לכם את שני הפתרונות הכי פופלריים ושהכי הגיוניים לדעתי לניהול קשרי הלקוחות שלכם.
הפתרון הראשון הוא מתנה קטנה ממני וחינמי לתמיד.
הפתרון השני – זמין בחינם לתקופת התנסות של 45 ימים ואח״כ בתשלום.

Continue reading שתי מערכות לניהול קשרי לקוחות עבור העסק שלך (כולל פתרונות לשימוש מיידי)

שתפו והצטרפו אלינו:
Posted on

מפתח להצלחה עסקית – הסביבה המנטלית שלנו

האם אתם מקדישים זמן ומחשבה לשים לב לאיכות ״התזונה״ שאתם מעניקים למח שלכם. 
ואני לא מדבר כאן על תזונה שמגיעה מאכילה, אלא תזונה מנטלית – המידע שאליו המח שלנו חשוף.

המוח שלנו הוא צרכן סקרן וברב המקרים לא בררן של מידע. 
במידה ואנחנו לא משגיחים עליו – הוא יכול בקלות להפוך לצרכן כפייתי של מידע שלא תורם לנו.

אפשר לראות את זה במקומות רבים: התמכרות לגלילה אינסופית בפייסבוק, התמכרות לשיטוט באתרי חדשות, 
לסדרות טלוויזיה, לסרטים, לקריאת מיילים, למדורי הספורט, להשגחה על המתחרים או לצפייה באתרים שלא הייתם רוצים שהילדים שלכם יהיו בהם…

רבים מהדברים שהמוח שלנו רוצה לצרוך – אינם טובים לנו
הם מזיקים לנו ברמה הרגשית, הם ממלאים אותנו ברגשות שאח״כ צובעים את חיינו ואת הסביבה שלנו באותו רגש,
רבים מהם פוגעים ביכולת החשיבה, יצירה ויצירתיות שלנו. 
למשל, נסו להרים עסק מצליח ובו זמנית לקרוא ולראות פרשני כלכלה שמספרים כמה קשה כאן ומחזקים את זה עם גרפים, סיפורי כשלון קורעי לב והאשמות לכל עבר – זאת משימה (כמעט) בלתי אפשרית.

לעומת זאת, נסו להקים עסק מצליח כאשר אתם מוקפים בסיפורי הצלחה, 
במידע מאנשים שמתקדמים, יוצרים, מצליחים – ופתאום הכל נהיה יותר קל והתוצאות מגיעות.

זאת אחת ההמלצות הכי משמעויות שאני יכול לתת לבעלי עסקים – תהיו מאוד בררנים לגבי מה נכנס לסביבה שלכם.

איזה סרטים אתם בוחרים לראות, איזה כתבות לקרוא, איזה ספרים אתם קוראים וכו׳.

יש לנו כעת בסביבה את כל המגוון – אתם יכולים למצוא במרחק קליק ממכם את הדברים הכי מזעזעים שקיימים וביחד איתם לצלול ראש אל תוך בועה שלילית ושחורה
מאידך, אתם יכולים לבחור להתעמק במידע אופטימי, 
מרומם באנרגיה מאוד גבוהה ואיתו להמריא אל חייםבבועה קסומה שבה אתם יוצרים את המציאות שאתם רוצים, 
את העסק שאתם רוצים.

הבחירה הזאת נמצאת בידי כל אחד ואחת מאיתנו, ומשפיעה לא רק עלינו אלא גם על מערכות היחסים שלנו, העסק, הבריאות.
עשו בחירות חכמות שמקדמות אתכם למקום שאתם רוצים.

שתפו והצטרפו אלינו:
Posted on

מכירות נעימות

מכירה יכולה להיות מאוד לא נעימה כאשר מגיעים אליה עם לחץ למכור.
בין אם מפעילים את הלחץ הזה עליכם, 
או בין אם אתם מוצאים את עצמכם מפעילים לחץ על לקוחות פוטנציאלים על מנת שיקנו. 
זאת הסיבה שיש סלידה ושנאה לעיתים רבות מכל מי שמנסה למכור משהו. 

אבל, זה ממש לא חייב להיות כך. 
מכירה יכולה להיות מאוד נעימה, לשני הצדדים.

זה קורה כאשר התנאים האלו מתרחשים:
1. המוכר באמת מאמין במוצר/שירות ושהוא יעזור ללקוח שיקנה ממנו. 

2. המוכר מאמין בשפע ובקארמה טובה – כלומר, שהכל בסדר, בין אם הלקוח הנוכחי יקנה או בין אם לא – זה בסדר. 
אין לחץ לסיים כל שיחה במכירה, והכי חשוב זה שהלקוח יהיה מרוצה. 
ואם נעמיק קצת יותר – שהווית המוכר, האמונות שלו והתפיסות שלו כלפי העולם, הם אלו שיכתיבו בסופו של דבר אם הוא יצליח במה שיעשה או ירגיש תקוע. 
שככל שהמוכר הופך את עצמו לאדם טהור, כנה, טוב הרוצה בטובתם של אחרים – כך באופן טבעי הוא ממגנט יותר אנשים אליו, עוזר ליותר אנשים, ולכן גם מושך יותר כסף אליו.  

3. המוכר מבין שמכירה זה עניין סטטיסטי – שמבחינה סטטיסטית יש לקוחות שצריכים אותו כעת, 
ויש כאלו שלא. ואל לו להתייאש, להתעצב, לבכות בפינה או להתעצבן אם לקוח לא קונה. 
כל תשובה היא טובה עבורו, כל ״לא״ שהוא שומע – מקרב אותו אל ה״כן״.

שימו לב שכאשר התנאים האלו מתקיימים – זאת ברכה למכור ולעזור לאנשים שצריכים את המוצר / שירות שלכם. 
זאת ברכה להרוויח על כך הרבה כסף – כסימן לכך שאתם עוזרים לאנשים שסביבכם. 

מקווה שעזרתי. 

שתפו והצטרפו אלינו:
Posted on

עקרונות להשקה אינטרנטית מוצלחת

הרבה בעלי עסקים מתלבטים אם לצאת להשקה אינטרנטית או למכור את המוצרים שלהם בדרכים שונות.
הפוסט הבא יעשה לכם סדר מתי כדאי לצאת להשקה ואיזה דרכים נוספות יכולות להיות יעילות עבורכם.
הפוסט נכתב מתוך נסיון רב שצברתי בהשקות אינטרנטיות רבות חלקן מוצלחות מאוד, חלקן פחות.
השקות שעשיתי בעסק שלי ומתוך נסיון רב שצברתי בליווי השקות של לקוחותיי.

Continue reading עקרונות להשקה אינטרנטית מוצלחת

שתפו והצטרפו אלינו: